top of page
untitled-19.jpg

הסיפור שלנו

Journey 360 – ומה עומד מאחורי הגישה

.שמי נטע דהן, יועצת אסטרטגית במסעות לקוח וחוויית לקוח, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק
בעשור האחרון צברתי ניסיון רחב בעולמות השיווק, בתפקידים בארגונים גדולים, ביניהם כסופרוויזרית במשרד פרסום וכמנהלת השיווק של רשת אירוקה, אז רשת עם כ־70 סניפים

:במהלך השנים ראיתי שוב ושוב
.גם קמפיין מצוין לא יצליח אם מה שקורה בתוך הארגון לא מסונכרן

.הלקוח פוגש את העסק במאות נקודות מגע - שירות, תפעול, מערכות מידע, חנויות, מוקדים, אנשי שטח
.כשאין סנכרון פנימי, מסע הלקוח נשבר בדיוק באזורים שאף אחד לא שם לב אליהם

 Journey 360 מתוך ההבנה הזו הקמתי את 
המטרה שלי היא להראות לארגונים מה הלקוח באמת חווה מאחורי הקלעים - ולבנות מסעות לקוח שעובדים גם מבחוץ וגם מבפנים

.אני מלווה ארגונים, בתהליכי מיפוי ושדרוג של מסעות לקוח, שיפור חוויית הלקוח ומתן כלים פרקטיים להטמעה בשטח
הגישה שלי משלבת חשיבה אסטרטגית עם הבנה שיווקית עמוקה, כדי לייצר שינוי שמחזיק לאורך זמן

image001 (1)_edited.png

ייעוץ ארגוני

אילן בראון רקע בתעשייה וניהול ,יועץ ארגוני בחברות משפחתיות. ניסיון של 15 שנים מעל 100 חברות בכל תחומי העשייה: סיטונאות, יבוא ,ומפעלי התעשיה. מתמחה במגוון אתגרים החל ממציאת פתרונות אסטרטגיים למציאות של אי וודאות ועד לבחינת האפשרויות למיזוג עם חברות אחרות.

פרונטלי- טלי צילומים לירן _edited.png

פיצוח שיווקי וכתיבת תכנים

טלי פיירשטיין, מומחית לתקשורת פרזנטציה אפקטיבית ושיווק אחראית אצלנו על סטוריטלינג, פיצוח מהליכים שיווקים וכתיבת תכנים.
ניסיון של 20 שנה בתחום ומאחוריה כתיבת תכנים ופיצוחים שיווקיים עסקיים של יותר מאות לקוחות עסקיים. 

bottom of page